نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9

موضوع: سوال در مورد با شبیه سازی حرکات کارکتر سه بعدی

  1. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    ZBrush
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    59
    تشکر ها
    66
    132 بار تشکر شده در 47 پست

    سوال در مورد با شبیه سازی حرکات کارکتر سه بعدی

    #1 2015/07/21, 11:14
    سلام دوستان من دیشب فیلم real steel رو تماشا میکردم که اغلب شما دوستان اون رو دیدین

    میخواستم بدونم آیا نرم افزار خاصی برای شبیه سازی حرکات انسان برای ربات یا هر مدل سه بعدی هست؟؟؟ راه و روشش چیه ؟؟؟

    اینم نمونه فیلم تا بتونید منظورمو بهـتر متوجه بشید...

    [فقط اعضا انجمن قادر به مشاهده لینک ها هستند. ]
    کاربر مقابل از amin heydari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: مرتضی
    amin heydari آنلاین نیست.

  2. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    3ds Max
    نوشته ها
    473
    تشکر ها
    1,292
    1,143 بار تشکر شده در 383 پست
    2015/07/21, 13:07 #2
    با سلام خدمت شما
    شبیه سازی اگر به معنی این فیلم سه بعدی هالییوودی میخواهید
    این کار با استفاده از استودیو های مجهز انجام میشه که اگر سرچی توی اینترنت بکنید می بینید
    اما شما با استفاده از دوربین های Kinect هم میتونید اینکار رو انجام بدید که قابلیت تشخیص عمق رو داره و میتونید حرکات خود رو ضبط کنید و به کاراکتر بدید البته محدودید ها و سختی های خاص خودش رو هم داره
    یک روش هم که اونم انیمیت و ریگ دستی هست که شما باید اسکلت بندی کار رو متناسب با سلقیه خودتون ببندید لازم به ذکر بگم که مبحث ریک خیلی گسترده هست
    ویرایش توسط javadf73 : 2015/07/21 در ساعت 13:08
    2 کاربر مقابل از javadf73 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . NEO,مرتضی
    javadf73 آنلاین نیست.

  3. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    ZBrush
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    59
    تشکر ها
    66
    132 بار تشکر شده در 47 پست
    2015/07/21, 15:07 #3
    نقل قول نوشته اصلی توسط javadf73 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما
    شبیه سازی اگر به معنی این فیلم سه بعدی هالییوودی میخواهید
    این کار با استفاده از استودیو های مجهز انجام میشه که اگر سرچی توی اینترنت بکنید می بینید
    اما شما با استفاده از دوربین های Kinect هم میتونید اینکار رو انجام بدید که قابلیت تشخیص عمق رو داره و میتونید حرکات خود رو ضبط کنید و به کاراکتر بدید البته محدودید ها و سختی های خاص خودش رو هم داره
    یک روش هم که اونم انیمیت و ریگ دستی هست که شما باید اسکلت بندی کار رو متناسب با سلقیه خودتون ببندید لازم به ذکر بگم که مبحث ریک خیلی گسترده هست
    سلام مرسی بابت راهنماییتون

    ولی من مطمعاً هستم نرم افزار خاصی هست چون نرم افزار همین کار رو برای کارکتر دو بعدی دیدیم Adobe Character Animator

    شاید اون نرم افزار هنوز معرفی نشده و اختصاصی شرکت های هالیوودی هست؟؟
    2 کاربر مقابل از amin heydari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . javadf73,مرتضی
    amin heydari آنلاین نیست.

  4. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    Cinema 4D
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    757
    تشکر ها
    1,518
    1,896 بار تشکر شده در 706 پست
    2015/07/22, 11:10 #4
    اونا ابر حرفه ای هستن
    خودشون ابزار میسازن
    هیچ وقت در مورد کسی زود قضاوت نکنید زیرا بعدا پشیمون خواهید شد
    2 کاربر مقابل از Matin22 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . NEO,مرتضی
    Matin22 آنلاین نیست.

  5. تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نرم افزار من
    After Effects
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    26
    تشکر ها
    50
    29 بار تشکر شده در 13 پست
    2015/07/24, 18:08 #5
    نقل قول نوشته اصلی توسط amin heydari نمایش پست ها
    سلام مرسی بابت راهنماییتون

    ولی من مطمعاً هستم نرم افزار خاصی هست چون نرم افزار همین کار رو برای کارکتر دو بعدی دیدیم Adobe Character Animator

    شاید اون نرم افزار هنوز معرفی نشده و اختصاصی شرکت های هالیوودی هست؟؟
    دوست عزیز فکر کنم نرم افزار poser جواب سوالتون باشه با این نرم افزار خیلی راحت شخصیت ها رو میشه انیمیت کرد البته پلاگینی هم داره که میتونید پروژه اونو مستقیم تو نرم افزار های سه بعدی دیگه maya - max - cinema4D -...... وارد کنید
    هیچ وقت نردبان ترقی هرکس و ناکسی نشوید
    آنها برای بالا رفتن از پله ها ی ترقی شما رو زیر پایشان لگد مال میکنند
    tyvfx آنلاین نیست.

  6. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    3ds Max
    نوشته ها
    473
    تشکر ها
    1,292
    1,143 بار تشکر شده در 383 پست
    2015/07/24, 18:17 #6
    نقل قول نوشته اصلی توسط amin heydari نمایش پست ها
    سلام مرسی بابت راهنماییتون

    ولی من مطمعاً هستم نرم افزار خاصی هست چون نرم افزار همین کار رو برای کارکتر دو بعدی دیدیم Adobe Character Animator

    شاید اون نرم افزار هنوز معرفی نشده و اختصاصی شرکت های هالیوودی هست؟؟
    جناب حیدری این نرم افزار Adobe Character Animator برای ادوب هست که همراه با نصب adobe after effects cc2015 خودش نصب میشه
    در ضمن فکر کنم محدودیت های توش هم وجود داشته باشه

    یک چیزی بگم خیالت راحت بشه ریگ بندی یکی از سخت ترین کار هاست و شما با تلاش میتونی بهش برسی
    حتی اونا هم که موشن کپچر میکنن مشکلات خواص خودشون رو دارن

    ابزاری وجود داره بتونه کارو اسون کنه ولی من توی این چندین سال نرم افزاری ندیدم که کار رو راحت راحت یا به عبارتی هلو برو تو گلو بکنه
    ویرایش توسط javadf73 : 2015/07/24 در ساعت 18:21
    javadf73 آنلاین نیست.

  7. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    ZBrush
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    59
    تشکر ها
    66
    132 بار تشکر شده در 47 پست
    2015/07/24, 22:18 #7
    سلام مرسی از همتون واقعا جواب های خوبی به من دارید آقا جواد از شما هم ممنونم ولی من منظورم هلو بپر تو گلو نبود

    امروزه تو دنیا دارن کارهایی میکنن تا انسان بتونه راحت تر زندگی کنه و این به معنی این نیست که انسان دیگه خودش هیچ زحمتی نکشه

    مثلا شما ببنید از 30 یا 50 سال پیش انیمیشن تا الان چه پیشرفتی کرده حتما ابزار کار پیشرفت کرده خب قبلا هم خودتون میدونید که یه انیمیشن ساده رو با هزار بدبختی با صد زحمت میساختن ولی الان انیمیشن های رو با بالاترین کیفیت و درجه در سطح خودش میسازن

    در ضمن هلو بره تو گلو آدم خفه میشه خودشم نمیپره تو گلو باید قاچ قاچ بشه بعد میل بشه ایرانی ها و ضرب المثل هاشون :d:d:d:d
    کاربر مقابل از amin heydari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: javadf73
    amin heydari آنلاین نیست.

  8. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    3ds Max
    نوشته ها
    473
    تشکر ها
    1,292
    1,143 بار تشکر شده در 383 پست
    2015/07/25, 00:43 #8
    نقل قول نوشته اصلی توسط amin heydari نمایش پست ها
    سلام مرسی از همتون واقعا جواب های خوبی به من دارید آقا جواد از شما هم ممنونم ولی من منظورم هلو بپر تو گلو نبود

    امروزه تو دنیا دارن کارهایی میکنن تا انسان بتونه راحت تر زندگی کنه و این به معنی این نیست که انسان دیگه خودش هیچ زحمتی نکشه

    مثلا شما ببنید از 30 یا 50 سال پیش انیمیشن تا الان چه پیشرفتی کرده حتما ابزار کار پیشرفت کرده خب قبلا هم خودتون میدونید که یه انیمیشن ساده رو با هزار بدبختی با صد زحمت میساختن ولی الان انیمیشن های رو با بالاترین کیفیت و درجه در سطح خودش میسازن

    در ضمن هلو بره تو گلو آدم خفه میشه خودشم نمیپره تو گلو باید قاچ قاچ بشه بعد میل بشه ایرانی ها و ضرب المثل هاشون :d:d:d:d
    :d: D
    نه من منظورم این نبود
    باید یکم کامل تر توضیح بدم . خوب شما اگر اصول اولیه خوب بلد باشی وقتی با مدل های پیشرفته تر کار رو به رو بشی راحت تر میتونی کار هاتون رو انجام بدی
    به نظرم شما اگر انیمیت دستی رو هم یاد بگیری هم افراد براتون ارزش بیشتری قائل میشن و هم یه اصول درستی در ذهن خودتون شکل میگیره که در آینده کمک حالتونه
    در ضمن در شرکت های بزرگی انیمیشن سازی هنوز انیمیشن های زیادی به صورت دستی ریگ بندی و انیمیت میشن
    ویرایش توسط javadf73 : 2015/07/25 در ساعت 00:43
    javadf73 آنلاین نیست.

  9. تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نرم افزار من
    3ds Max
    نوشته ها
    23
    تشکر ها
    29
    57 بار تشکر شده در 24 پست
    2015/07/25, 09:33 #9
    همه این کارها به وسیله موشن کپچر انجام میشه. یه سرچ بکنید تو گوگل همه چیز دستتون میاد.
    کاربر مقابل از ehrez عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amin heydari
    ehrez آنلاین نیست.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1