نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8

موضوع: C4D یا Max ؟

  1. تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نرم افزار من
    VUE
    نوشته ها
    2
    تشکر ها
    2
    3 بار تشکر شده در 2 پست

    C4D یا Max ؟

    #1 2015/08/28, 16:27
    سلام

    من چند وقت پیش 3Ds Max رو شروع کردم به یادگیری و کمی باهاش ور رفتم ولی هر کاری کردم نتونستم با محیطش راحت باشم! کلا گنگه برام.
    چند جا خوندم Cinema 4D رابط کاربری خیلی راحت تری داره و کارها رو توش می شه سریع تر انجام داد.
    به بازی سازی علاقه دارم. کلا مدل سازی برای بازی( مدل سازی کاراکتر، محیط و ...)
    به نظر شما هر جوری هست مکس رو برم جلو یا تا دیر نشده سوییچ کنم به سینما؟
    شرکت های بازی سازی (خارجی) براشون مهمه از چه نرم افزاری استفاده می شه یا فقط کار نهایی رو می خوان با هر نرم افزاری شد فرقی نداره؟
    از نظر آموزش (فارسی یا خارجی فرق نداره) وضعیت سینما چه طوره؟ ( برای مکس چیز خاصی که به کارم بیاد پیدا نکردم )

    الان Cinema4D R17 نیومده؟ یا اومده کرک نشده؟

    ممنون
    2 کاربر مقابل از Pois0nous عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . Sharif Taghizadeh,مرتضی
    Pois0nous آنلاین نیست.

  2. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    Maya
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    74
    تشکر ها
    221
    102 بار تشکر شده در 41 پست
    2015/08/28, 18:45 #2
    سلام دوست عزیز

    ببینید این بحث کدوم نرم افزار تو ایران واقعا تمومی نداره !!

    البته از جهتی هم خوبه ولی اینقد تو سایت ها و فروم های مختلف درباره اش بحث و گفتگو شده که کافی یه سرچ انجام بدین و نظر دوستانی که با نرم افزار های مختلف کار میکنن و بدونین و دلیل این که چرا دارن با نرم افزار خاص کار میکنن چیه.

    اینجا رو ببین پایین صفحه نظرات دوستان و کامل و با دقت بخون بنظرم جوابتو میگیری

    [فقط اعضا انجمن قادر به مشاهده لینک ها هستند. ]

    ولی ببین دوست عزیز از نظر سادگی کار و محیط کاری که گفتین بستگی به خودت داره ، چون داری تازه شروع میکنی با هر نرم افزاری کار کنی کم کم به محیط همون عادت میکنی

    از نظر مقایسه نظر منو بخوایی سینما فور دی بیشتر برای موشن گرافیک استفاده میشه و خیلی هم کارش درسته تو این زمینه ، البته نه این که با مکس نشه موشن گرافیک کار کرد میشه ولی خب سینما فوردی با ابزارهایی که داره کار و خیلی راحت کرده (mograph)
    این نمونه ها رو ببین همش با سینما فوردی کار شده











    برای بازیسازی اگه میخوایی شروع کنی و مخصوصا مدلسازی ، نرم افزار مهم نیست خروجی مهم ، ولی بنظر خود من تری دی مکس برای مدلسازی بهتره

    در ضمن برای آموزش هم به فروشگاه همین سایت سر بزن
    5 کاربر مقابل از Sharif Taghizadeh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . Iman,Pois0nous,Qasem Fabrik,مرتضی,رزگار عابدی
    Sharif Taghizadeh آنلاین نیست.

  3. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    Cinema 4D
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    757
    تشکر ها
    1,518
    1,896 بار تشکر شده در 706 پست
    2015/08/28, 19:10 #3
    4D یا Max ؟
    هیچ کدوم
    موفق باشی
    ویرایش توسط Matin22 : 2015/08/28 در ساعت 19:10
    هیچ وقت در مورد کسی زود قضاوت نکنید زیرا بعدا پشیمون خواهید شد
    2 کاربر مقابل از Matin22 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . Qasem Fabrik,مرتضی
    Matin22 آنلاین نیست.

  4. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    3ds Max
    محل سکونت
    RealFlow
    نوشته ها
    263
    تشکر ها
    456
    500 بار تشکر شده در 206 پست
    2015/08/29, 04:13 #4
    مدلسازی و معماری مکس
    انیمیشن مایا
    کاربر مقابل از RealFlow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: مرتضی
    RealFlow آنلاین نیست.

  5. تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نرم افزار من
    VUE
    نوشته ها
    2
    تشکر ها
    2
    3 بار تشکر شده در 2 پست
    2015/08/29, 12:54 #5
    الان Cinema4D R17 نیومده؟ یا اومده کرک نشده؟
    کاربر مقابل از Pois0nous عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: مرتضی
    Pois0nous آنلاین نیست.

  6. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    After Effects
    نوشته ها
    1,589
    تشکر ها
    1,931
    4,485 بار تشکر شده در 1,171 پست
    2015/08/29, 16:16 #6
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pois0nous نمایش پست ها
    الان Cinema4D R17 نیومده؟ یا اومده کرک نشده؟

    C4d 17 هنوز نیومده و فعلا فایل های معرفی و Sneak Peeek اون منتشر شده
    که نشون میده نرم افزار چه ویژگی های جدیدی داشته
    [فقط اعضا انجمن قادر به مشاهده لینک ها هستند. ] - [فقط اعضا انجمن قادر به مشاهده لینک ها هستند. ] - [فقط اعضا انجمن قادر به مشاهده لینک ها هستند. ]
    3 کاربر مقابل از Iman عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . Pois0nous,مرتضی,رزگار عابدی
    Iman آنلاین نیست.

  7. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    ZBrush
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    59
    تشکر ها
    66
    132 بار تشکر شده در 47 پست
    2015/08/31, 11:06 #7
    سلام

    ممکنه هر نرم افزاری سختی های خودش رو داشته باشه ولی حتما به نتیجه دلخواه می رسید
    سختی ها رو نادیده بگیرید از آسون شروع کنید سختی های براتون آب خوردن میشه برید هنرمندای این هنر رو ببینید
    با تمام سختی ها این کار رو یاد گرفتن و الان به راحتی هر الگو یا رفرنس هایی داشته باشن میتونن بسازنش چه جلوه های ویژه چه موشن گرافیک و چه مدلینگ و خیلی چیزهای دیگه...

    در کل به نظر من از سینما فوردی شروع کنید بهتره چون محیط سبک و آسونی داره و میشه خیلی از چیز های رو متوجه شد بعد میتونید برید یه نرم افزار دیگه رو یاد بگیرید
    من خودم از سینما فوردی شروع کردم الان هم شکر خدا زیبراش کار میکنم خیلی شکست خوردم و نتونستم ادامه بدم ولی بازم ادامه میدم به سختی و تا میتونم آموزش میبینم...

    آیه قران داریم همانا بعد از هر سختی آسانی نیز هست اصلا نترس فقط تا دیر نشده شروغ کن به یادگیری...
    5 کاربر مقابل از amin heydari عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . artist 3d,Iman,Qasem Fabrik,مرتضی,رزگار عابدی
    amin heydari آنلاین نیست.

  8. تاریخ عضویت
    Sep 2015
    نرم افزار من
    VUE
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    11
    تشکر ها
    36
    17 بار تشکر شده در 8 پست
    2015/10/08, 00:08 #8
    من کاربر سینما ف بودم . این نرم افزار رو به خاطر رابط کاربری فوق العاده اش و قدرت و سرعت رندرش انتخاب کردم . الان در نسخه های جدیدتر مشخصه ی بارزش امکانات بخش Mograph هستش که داره این برنامه رو میبره سمت مباحث موشن گرافیک و موارد مشابه آن . این برنامه البته دارای همه امکانات ضروری یک برنامه حرفه ای جهت ساخت انواع انیمیشن و جلوه های ویژه نیز هست. به عنوان مثال در بحث اسکریپت نویسی و محیط گره پایه جهت اجرای اکسپرشن ها کاملا قدرتمند عمل کرده و از زبان اسکریپت نویسی اختصاصی و نیز زبان پایتون بهره میبره که برای انیماتورها فوق العاده اهمیت داره . بخش های مختلف اختصاصا برای حالت های مختلف همچون شبیه سازی مو ، لباس ، سیالات ، اتمسفر و . . . تقریبا میشه گفت کامل و بی نیاز به سایر برنامه هاست . امکانات ریگ و اسکلت بندی اون هم برای متحرک سازی کاراکتر جوابگو هستش . نقد بزرگی که به این برنامه وارده ، node based نبودن محیط مدیریت متریال ها است . همونطوری که دوست خوبمون گفتن ، این برنامه داره به سمت ابزاری مطرح در زمینه موشن گرافیک میره ، به همین دلیل من رفتم سمت مایا چون دارم مبحث انیمیت رو دنبال میکنم . با مکس آشنایی مختصری دارم و نمیتونم در موردش قضاوت کنم ولی بر طبق نظرات کاربران ، این برنامه به نسبت سایر برنامه ها امکانات مادلینگ بهتری داره و به همین دلیل کاربرانی که پروژه های معماری انجام میدن این برنامه رو استفاده می کنن .

    - - - - - - - - - -این ارسال توسط مطلب زیر به روز رسانی شده است.- - - - - - - - - -

    " سخت بودن "اساسا دلیل منطقیی برای انجام ندادن کاری نیست . شما در ابتدای راهی طولانی هستید که پایانی نداره ، امروز باید سنگ بنای کار رو طوری سر جاش قرار بدید که بتونید در آینده روش تکیه بدید ، مراد از این حرف اینه که چه در بخش انتخاب برنامه و چه در خصوص انتخاب خوزه کاری بر پایه علاقه یا هر المان دیگه ای ، آینده نگر عمل کنید . سعی کنید ابزار یا متدی رو انتخاب کنید که در زمان و مکان های مختلف جوابگوی نیاز شما باشه و بتونید اون رو توسعه بدید .
    2 کاربر مقابل از رزگار عابدی عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . mahmoud,مرتضی
    رزگار عابدی آنلاین نیست.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1