نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مدل سازی به رندر و انیمیت وابسته است !

  1. تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نرم افزار من
    Cinema 4D
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    457
    تشکر ها
    1,082
    1,485 بار تشکر شده در 428 پست

    مدل سازی به رندر و انیمیت وابسته است !

    #1 2016/01/26, 15:26
    سلام دوستان عزیز ..
    مدل سازی به رندر و انیمیت وابسته است !
    بسیاری از مدل های سه بعدی رایانه ای باید رندر شوند، و بسیاری دیگر در حین تولید انیمیت می شوند. شخص مدلساز در پروسه ساخت مدل ها باید تصمیماتی از لحاظ تکنیکی بگیرد که می تواند پروسه تولید انیمیشن را سخت، راحت و حتی زمین گیر کند ! . به یاد داشته باشید قبل از شروع مدلسازی اطلاعات کافی در خصوص مدلی که قصد ساخت آن را دارید، به دست آورده اید.

    به عنوان مثال : برای رندری خاص، deadline پروژه یا نوع قرارگیری دوربین طوری ایجاب می کند که باید نیمی از Polygon های مدل Cut بخورد تا سطح مقطع آن را مشخص کند، یا فیلم نامه طوری است که باید Object خاصی را در کلونی های مختلف باید نشان دهید، اگر شما قبلا از این شرط و شروط آگاهی داشته باشید، می توانید در حین ساخت مدل از به کار بردن تعداد کات های زیاد پرهیز کنید و مدل را طوری بسازید که با کمترین میزان Divide به نتیجه مورد نظر برسد و یا از نرم افزار های Optimizer یا Polygon Reduction استفاده کنید تا LOD های مختلفی را برای مواقع لزوم آماده کنید.

    در پایان، همیشه الزامات انیمیت و رندرینگ پروژه تان را به یاد داشته باشید، چون از هرز رفتن زمان پروژه به میزان زیادی می کاهد.



    منبع : پویانما
    موفق باشید
    تصاویر کوچ شده (Thumbnails) پیوست شده تصاویر کوچ شده (Thumbnails) پیوست شده To view attachments your post count must be 20 or greater. You currently have 0 posts.
    2 کاربر مقابل از DaniCGI عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند . Albert,مرتضی
    DaniCGI آنلاین نیست.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1